Klacht: Pakketen voor de voordeur

Sanneligt op 08 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik baal er gigantisch van dat mijn pakketen telkens voor mijn voordeur worden afgeleverd. Ik heb er al melding van gemaakt blijkbaar wordt er niks mee gedaan.

Ander pakket is kwijtgeraakt, ook melding gemaakt, zou binnen 3 tot 5 werkdagen iets moeten horen, wat denk je? Niks gehoord, op mijn vervolg berichten wordt niet gereageerd.

Geen pakketen meer bij de voordeur en een reactie op het kwijtgeraakte pakket

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat pakketten steeds voor uw deur worden achtergelaten. Dit is absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal. Ik begrijp dat er al een melding van is gemaakt. Heeft u meerdere zendingsnummers waarbij dit mis is gegaan? Dan kunnen we kijken of dit om dezelfde bezorger gaat en nogmaals een klacht doorzetten. We ontvangen ook graag het zendingsnummer van het kwijtgeraakte pakket. Bent u de afzender of de ontvanger van deze zending? Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Sanneligt

1 jaar geleden - Hoi Jim, Ja dat heb ik. Voor de pakketen die voor mijn deur stonden; 3SZAL014092764 en 3SZAL013466066 En het pakket dat staat op afgeleverd maar niet is aangekomen is; 3SDGB107476879 en het casenummer van dit is; 1356921. Ik was de ontvanger van dit pakket. Hoor graag van je.

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Voor de pakketten welke onbeheerd zijn achtergelaten, heb ik zojuist een klacht aangemaakt. Deze klacht is doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, zodat dit verder opgepakt zal worden. Ik verwacht dan ook dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wat betreft het onderzoek van zending 3SDGB107476879, hierover is op 04/01 een bericht vanuit DHL naar de afzender verzonden. De afzender hoort u dan op de hoogte te brengen. Ik adviseer u om navraag te doen bij de afzender hierover, aangezien de afzender momenteel meer weet. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Marissa DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Sanneligt

1 jaar geleden - Ik vind dit geen oplossing. Als er een klacht loopt tegen jullie bedrijf dan mag je zelf ook wel wat moeite doen om te achterhalen hoe het ervoor staat. Daarbij.. pas op 4 januari doorgegeven?? Ik heb mijn klacht al op 28 december doorgegeven. Er gaat dus heeeeeeel erg veel mis bij DHL. Kansloos helaas!

DHL

Heeft op 08 januari 2022 om 11:28 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

Ik begrijp dat u enorm baalt van deze situatie. Een onderzoek duurt vaak 3 tot 5 werkdagen voordat er meer duidelijkheid is. Ik zie dat op de 6de werkdag een mail is gestuurd naar de verzender met de resultaten van het onderzoek. Het spijt me dat het iets langer heeft geduurd. We verwijzen u door naar de verzender, omdat de verzender speciale ondersteuning heeft binnen DHL met een eigen contactpersoon. Vandaar dat alleen de verzender een terugkoppeling heeft gehad. Ik raad u daarom net zoals mijn collega aan om contact op te nemen met de verzender voor meer duidelijkheid.

Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Sanneligt

Heeft op 19 januari 2022 om 05:26 geantwoord

Douglas geeft namelijk ook niet thuis. Je kan als consument nergens meer terecht maar bent wel een hoop geld kwijt en er komt maar geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneligt