Klacht: Pakketdienst

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg niet eens de gelegenheid om de deur te openen, ik verplaats me per trippelstoel en snel. Doe ik de deur open staat de bezorger al bij de buren op de bel te rammen. Duurt echt geen 22 seconden dat ik bij de deur ben. Hou verdorie eens rekening met oude en beperkte mensen.

Dat ze de mensen de gelegenheid geven om open te doen , als ik niet thuis ben (wat bijna nooit voorkomt) doe ik een briefje op de deur.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 18:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat onze bezorger van vanmiddag u zo weinig tijd gunde om naar de deur te komen en al zo snel bij de buren ging aanbellen. Mijn excuses hiervoor. Ik zorg ervoor dat dit met deze bezorger wordt besproken, zodat hij een volgende keer wat meer geduld betracht.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 15 maart 2019 om 18:48 geantwoord

Het zijn telkens andere bezorgers, dus een er over aanspreken heeft geen nut. Ze falen op dit punt allemaal met uitzondering van een dame. We hebben met een stopwatch de tijd opgenomen en ik ben met 16 seconde bij de voordeur !

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadette1957