Klacht: Pakket zoek

JV van der Pasch op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 november een bestelling gedaan bij Shein, die in 2 delen zou worden geleverd. Deel 1 uit China, deel 2 uit Duitsland. Deel 1 is op 11 november geleverd, deel 2 is kwijt geraakt bij DHL. Meerdere malen geprobeerd om te achterhalen waar het pakket is gebleven, maar via de trackingcode blijft alles op 11 november steken… Waar is mijn pakket?!

Gewenste Oplossing:

Lever alsnog mijn pakket aub

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd.

Graag ontvang ik het zendingsnummer van het pakket, zodat dit verder nagekeken kan worden. Onze zendingsnummers beginnen met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care

JV van der Pasch

Heeft op 25 november 2021 om 16:52 geantwoord

Belachelijk dat het als opgelost wordt aangemerkt terwijl dit níet het geval is!!!

Alle klachten die gemeld zijn door JV van der Pasch