Klacht: Pakket wordt niet in behandelung genomen

Dhr Bergen op 12 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bij balie aangeboden.uiterst onsympathieke medeweker wist te melden dat er geen labels geprint worden in de winkel , wat wel op dhl site staat.
Dus onverrichte zagen retour.
Vind het belachelijk dat woldhuis voorburggracht 208 Zuid scharwoude nog een dhl Station is. Ik wil graag weten hoe en wat hieraan gedaan gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoed koming in mijn knoeide tijd en een duidelijk bericht richting Woldhuis dat dit geen klantenpas behandeling is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen mijnheer Bergen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat het servicepoint van uw keuze geen mogelijkheid kon bieden om een label uit te printen. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, wil ik graag een zendingsnummer weten van het pakket dat u wilde versturen en de dag en tijd dat u het pakket wilde aanbieden voor verzending. Alvast bedankt voor de genomen moeite en mijn excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Dhr Bergen

1 jaar geleden - Zendingsnummer is: MDPRM12GYWN en ik heb het 10-1-2023 om 13.30 aangeboden bij de winkel. Later heb ik het pakket verstuurd via een andere dhl punt die wel kon printen en verzenden. Helaas was die wel verder. Vriendelijke groet, M. Bergen

DHL

Heeft op 12 januari 2023 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

De klacht heb ik direct voor u doorgezet. Dit zal worden opgepakt met het betreffende servicepunt. Ik ga er van uit dat u hier in het vervolg op de juiste manier geholpen wordt. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dhr Bergen

Heeft op 14 januari 2023 om 10:57 geantwoord

Ik zie geen reaction van Woldhuis ga ook zeker niet meer daarheen voor die en maak liever geen gebruik meer van DHL

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Bergen