Klacht: Pakket wel ontvangen maar niet verwerkt

Quinntet op 12 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakket naar mij gestuurd, via tracking zie ik dat het pakketje is opgehaald door DHL maar daar blijft het ook bij. Het pakje is verder nu zoek. Als ik contact opneem via de helpdesk krijg je de onzin te horen dat alleen de verzender een onderzoek kan starten, wat natuurlijk onzin is Het pakje is nu zoek en ik kan geen onderzoek starten omdat de verzender niet thuis geeft. Oftewel pakje zoek?

Gewenste Oplossing:

Onderzoek starten en pakje als nog leveren.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog geen pakket te hebben ontvangen. Ik wil dit graag voor u nakijken, heeft u voor mij de track en trace code van het pakket? Deze begint meestal met JVGL, JJD of 3S. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Quinntet

3 jaren geleden - 3SDFC2025078113 3133AV 83R Op de naam Holleman

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2021 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb deze zending even voor u nagekeken en het lijkt erop dat dit pakket momenteel ergens blijft hangen en hierdoor nog niet is bezorgd. Om hier meer duidelijkheid over te krijgen, zal er een onderzoek opgestart moeten worden.
Het klopt dat dit onderzoek enkel vanuit de verzender opgestart kan worden bij DHL. Ik wil u dus nogmaals adviseren om dit te melden bij de verzender.

Ik hoop dat u dit pakket als nog spoedig zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,

DHL Parcel E-care.

Quinntet

Heeft op 12 oktober 2021 om 16:37 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Werkelijk schandalig dat jullie dit als “opgelost” zetten terwijl er werkelijk niks is opgelost! Het is ook achterlijk dat er enkel vanuit de verzender een onderzoek gestart kan worden, zo ga je niet met klanten om.

Alle klachten die gemeld zijn door Quinntet