Klacht: Pakket weg

op 07 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nooit geen pakket verzenden via DHL !!!
Wij hebben 4 weken geleden een pakket retour gestuurd met autopoetsmiddelen twv 6 a 700,- en 15 a 20 kg.
Pakket is bij dhl beland en kwijt geraakt.
Ze weten niet waar het pakket is.
Misschien komt het over een aantal maanden weer en anders hebben we pech.
DHL maakt een fout en wij moeten er maar voor boeten en DHL doet er maar makkelijk en nuchter over.
Wat een waardeloze service en bedrijf is dit.

Gewenste Oplossing:

Als we eindelijk is te horen krijgen waar het pakket is en het verstuurd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag meneer Snippe, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw retour nog niet goed is aangekomen. Zou u mij het trackingnummer willen sturen? Dan kan ik even voor u kijken wat de vervolgstappen zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2021 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sinan
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door MichelSnippe