Klacht: Pakket weer verdwenen?

op 16 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL

toch knap, complimenten. Mijn pakket is al meer dan 2 weken spoorloos.
Volgens een medewerker is hij weer gescand en boven water gekomen.
maar weer spoorloos….snelle levering is dus onmogelijk bij DHL

Als mijn pakket afgeleverd is en telefoonkosten vergoed.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 januari 2020 om 17:32 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik weet niet waar de informatie vandaag komt dat uw pakket opnieuw zou zijn gescand en nog zou worden bezorgd. Zoals ik u in mijn vorige antwoord al aangaf, hebben onze experts die voor de verzender het onderzoek verrichtten het pakket helaas niet meer kunnen traceren.

De verzender kan een claim bij ons indienen en dient uw order verder met u af te handelen, hetzij door u uw geld terug te geven, hetzij door u het artikel nogmaals toe te sturen.

Wij kunnen u niet verder helpen. Mochten er nog vragen zijn over het onderzoek, dan kan de verzender reageren op de e-mail die hij van ons onderzoeksteam heeft ontvangen.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 16 januari 2020 om 18:47 geantwoord

In de chat op uw site geven ze aan dat het pakket opnieuw gescand zou zijn op de 15e. En weer in het proces aanwezig zou zijn. Raar nogmaals dat meerdere collega's andere verhalen vertellen. Het pakket zou voor het laatst op de 3e gescand zijn..nu op de 15e

Reactie van de melder van de klacht Johan Sleegers

4 dagen geleden - verschillende medewerkers, verschillende antwoorden. De ene keer zou het pakket wel gescand zijn, de andere keer een automatisch iets....punt blijft. Pakket kwijt. en klantvriendelijkheid nul

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Sleegers