Klacht: Pakket voor de deur achter gelaten

Sheilie op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 09 mei zou ik het pakket ontvangen, even later kreeg ik een bericht dat het vertraagd is.
10 mei 2 berichten dat het vertraagd is.
11 mei opnieuw een bericht dat het weer vertraagd is.
12 idem dito.
13 mei wordt het pakket voor de deur neergelegd en krijg ik een melding dat het bezorgd is.
Het pakket kon makkelijk meegenomen worden, het lag zichtbaar voor de deur.

Een excuses dat mijn pakket zo achter gelaten is en de belofte dat dat niet meer gaat gebeuren.
En een verklaring waarom mijn pakket zoveel dagen vertraagd was door DHL.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedenavond, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket na al deze vertraging onbeheerd is achtergelaten voor de deur. Dit is natuurlijk absoluut niet toegestaan en gevaarlijk in verband met schade en diefstal. We gaan hier graag verder achteraan zodat dit besproken kan gaan worden tussen de manager en de bezorger. Stuurt u het zendingsnummer en uw huisnummer door? Het zendingsnummer staat onder de barcode op het pakket en begint vaak met JVGL, 3S, JJD, JUN of CY. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Sheilie

1 week geleden - Goedenavond, Wat fijn dat mijn klacht serieus wordt afgehandeld en ook nog zo snel. Zendingsnummer: JVGL06094122000994643773 Mijn huisnummer is 176. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:58 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Sheilie