Klacht: Pakket vermist

op 12 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 6 september is mijn pakket verkeerd gesorteerd en zou opnieuw gesorteerd worden, daarna gebeurd er helemaal niets meer in de track trace. Contact opgenomen via FB Messenger met de vraag of iemand kan kijken waar mijn pakket is. Maar er wordt doodleuk gezegd dat de afzender maar een onderzoek moet aanvragen want het duurt wel lang.

Wanneer ik weet waar mijn pakket is of wanneer het bezorgd wordt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2019 om 11:39 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 september 2019 om 11:45 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Lalique23

1 week geleden - Verzender ontkent dat het pakket via DHL is gegaan, ik wil graag van jullie horen waar mijn pakket is. Dus je kan als DHL zijnde wel aangeven dat de klacht is opgelost, maar hij is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Lalique23