Klacht: Pakket verhinderd

op 11 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg zojuist de melding dat de bezorging van mijn pakket verhinderd is. Geen melding waarom en weet nu niet wat de status is. Ik kan ook geen nieuwe afspraak maken. Beetje jammer als je verwacht dat je bestelling binnen 24 uur wordt afgeleverd

Dat mijn pakket vandaag bezorgd wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Met de door u vermelde adresgegevens kan ik geen zending vinden die via ons naar u onderweg is. Wilt u zo vriendelijk zijn het track and trace-nummer door te geven? Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen.Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Ontevredencarel

4 maanden geleden - JVGL05301031436353670229Dit is mijn track and tracé

DHL

Heeft op 11 juli 2019 om 13:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw snelle reactie.

Onze bezorger kon dit pakket niet bezorgen, omdat niet duidelijk is voor welk op het bezorgadres gevestigde bedrijf het pakket bedoeld is. Vanwege deze onjuiste c.q. onvolledige adressering, zijn wij helaas genoodzaakt het pakket retour naar de verzender te sturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 11 juli 2019 om 13:09 geantwoord

bezorger heeft niets gevraagd, bij de receptie was men bekend dat ervoor mij een pakket bezorg zou worden. Beetje jammer om zo makkelijk weer verder te rijden

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredencarel