Klacht: Pakket uit USA 16 augustus

Chacha1975 op 11 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje uit USA (verzonden door USPS) sinds 15 augustus bij de douane (waarschijnlijk er zit geen beweging in de track and trace en is nog niet aangemeld bij PostNL – USPS zegt dat het bij douane in NL ligt). Douane mag een pakket max. een maand vasthouden. Wanneer kan ik mijn pakketje in ontvangst nemen?

Gewenste Oplossing:

Pakketje in goede staat en spoedig ontvang, wacht lang genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen pakket heeft ontvangen maar deze wel is gescand als bezorgd. Heeft u voor mij de track en trace code van het pakket samen met uw postcode en huisnummer? Dan kan ik dit voor u nakijken. De track en trace code begint meestal met JVGL, JJD of 3S en die ontvangt u via e-mail. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Chacha1975

3 jaren geleden - Beste, ik heb deze klacht ingediend bij douane niet bij DHL? Ik heb alleen een USPS nummer omdat het nog niet door de douane heen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 oktober 2021 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedannkt voor uw reactie. Wij hebben er geen zicht op wanneer de douane een pakket vrij geeft. Goed dat u contact heeft opgenomen met de douane wat betreft uw zending. Mocht het te lang duren met het vrijgeven van de zending dan kan de verzender daar wel een onderzoek voor opstarten. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Ashna
E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Chacha1975