Klacht: Pakket retour omdat adres niet zou kloppen, klopt gewoon.

op 08 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje is terug gestuurd omdat het adres niet zou kloppen terwijl ik online heb ingelogd en het adres gewoon wel klopt! Vervolgens de servicedesk gebeld (kosten 1 euro) en ze ziet dat het goede adres gewoon in het systeem staat (oftewel ze hebben zelf de fout gemaakt) maar kan verder niks doen om het op te lossen. Ik moet zelf maar aan de leverancier vragen om het opnieuw te sturen. TERWIJL HET ADRES GEWOON KLOPT.

Gewenste Oplossing:

Als ze het probleem zelf oplossen en ik dat niet voor hun hoef te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 februari 2019 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat vervelend om te vernemen dat het kennelijk zo is gelopen met uw zending. Wat er dan precies aan de hand is met het adres durf ik ik in alle eerlijkheid niet te zeggen, helaas zal hierdoor inderdaad de zending retour afzender gaan. Mijn advies is om contact op te nemen met de verzender, deze kan de zending opnieuw versturen en bij ons een onderzoek opstarten om te kijken wat er aan de hand geweest kan zijn. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Onbekendegebruikersnaam