Klacht: pakket op verkeerd adres bezorgd

wberggren op 14 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een pakket is bij de buren bezorgd zonder mij daarover te informeren. Ik heb na een maand te hebben gewacht de leverancier aangeschreven en die hebben kosteloos een 2e pakket gestuurd. Nu hebben de buren het eerste pakket bij mij bezorgd en dit heb ik terug moeten sturen naar de leverancier in duitsland. Dit heeft mij €19,50 gekost alleen voor het terugzenden. Verder extra werk voor de leverancier en ergernis en extra werk voor mij.

Gewenste Oplossing:

DHL moet voortaan altijd een briefje in de brievenbus achterlaten als ze een pakket bij de buren afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2018 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u pas na een maand vernam dat uw pakket bij uw buren is afgeleverd. Op het moment dat u geen briefje ontvangt weet u dit natuurlijk niet. Hiervoor mijn excuses. Indien u het pakket niet ontvangen heeft kan de afzender een onderzoek starten, middels dit onderzoek kunnen wij herleiden dat u zending wellicht bij een van uw buren is geleverd.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door