Klacht: Pakket nooit ontvangen, onderzoek DHL gesloten

Elisabeth Eisbach op 02 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht bij DHL gemeld. Een pakket ter waarde van € 80,00 verstuurd met DHL en bereikt nooit zijn eindbestemming.
DHL zegt op hun beurt een onderzoek te hebben ingesteld en komt met de conclusie dat het pakket wel degelijk op het juiste adres is afgeleverd. Onderzoek inmiddels gesloten, pakket is spoorloos en er word niets vergoed. Klant zeer ontevreden, wij als webshop zeer ontevreden.
Wij zijn een webshop en dit is de zoveelste klacht die niet word afgehandeld.

Gewenste Oplossing:

Serieus erachteraan gaan waar het pakket is gebleven en ervoor zorgen dat deze op het juiste adres word afgeleverd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Dank voor uw bericht. Ik kijk graag even met u mee. Mag ik het traceernummer van dit pakketje? Dat begint met 3S, JVGL, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groeten, Sinan DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Elisabeth Eisbach

1 jaar geleden - Beste Sinan, Het traceernummer is SDFC1072517371. Let op, de bezorger heeft het pakket op bezorgd gezet terwijl deze nooit is bezorgd, het pakket met volledige inhoud is zoek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2023 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket nog niet terecht is.

Ik wil u adviseren zoals in de mail van 30 december staat om hierop te reageren. Uw bericht komt dan namelijk meteen uit bij de case-eigenaar die u verder kan helpen.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Elisabeth Eisbach

Heeft op 02 januari 2023 om 15:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wij worden teruggestuurd naar de case-eigenaar. Deze heeft de zaak gesloten met de mededeling dat het pakket wel degelijk is bezorgd.
Deze zaak is niet opgelost en het pakket is nog steeds zoek

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth Eisbach