Klacht: Pakket nog steeds niet ontvangen

Pacem op 12 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen thuisgebleven omdat het pakket geleverd zou worden.
Pas laat kwam er een overmacht scan. Dit is al aan de gang vanaf 3 juni.
NU (10-6) staat er dat het tussen 10-12 geleverd wordt. Maar de track en trace staat nog op het depot. Het gaat om pakket 538123171107.
Het is niet duidelijk wanneer het pakket nou ergens aankomt.
Pakket staat volgens verzender op retourzending. IS nooit aangeboden bij huisadres.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket eindelijk geleverd wordt en tegemoetkoming voor de gelede schade van vrij nemen en thuis blijven zonder dat er iets komt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Pacem

7 jaren geleden - Mail gestuurd over klacht. Wordt gezegt verzender moet contact opnemen. VErzender is er ook meebezig. Maar DHL benadeeld mij niet de verzender. Waarom kan ik geen onderzoek laten starten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juni 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te vernemen dat u nog steeds uw pakket niet heeft mogen ontvangen. We verwijzen u inderdaad dan naar de verzender. De reden hiervoor heeft te maken met aansprakelijkheid. Op het moment dat uw pakket niet meer te traceren is dan is de verzender hiervoor aansprakelijk. Die zal u als consument moeten vergoeden dan wel een nieuwe zending moeten toesturen. Mocht de fout bij DHL liggen dan claimen zij dit natuurlijk na onderzoek bij ons.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Pacem

Heeft op 12 juni 2017 om 15:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De verzender kan er niets aan doen dat het bij jullie mis gaat.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd en hoe wordt ik tegemoet gekomen aan de vrije dagen die ik heb moeten opnemen, omdat jullie zeiden te leveren maar nooit kwamen?

Alle klachten die gemeld zijn door Pacem