Klacht: Pakket niet ontvangen. Status afgeleverd met datum vanmiddag laat.

JohnLaureijsen op 23 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL parcel is niet bereikbaar. Pakket 3SDFC0010426032 heeft sinds 22 juni de status afgeleverd op 23 juni. Heb niets ontvangen.
Reeds 2x 15 minuten in wachtrij gehangen voor service, 2x chat robot gevuld telkens wordt de verbinding verbroken met de mededeling dat het momenteel te druk is.

Ontvangst pakket, normale service van DHL parcel.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 juni 2022 om 14:18 geantwoord

Goedemiddag John,

Wat vervelend om te lezen dat jouw zending wel als geleverd is gescand, terwijl je hem nooit ontvangen hebt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Ik zou je willen aanraden je directe buren links en rechts even te checken, omdat bezorgers soms helaas vergeten een briefje achter te laten. Mocht het pakketje daar onverhoopt niet liggen, is er mogelijk een scanfout gemaakt. Het pakket wordt dan in de meeste gevallen binnen 24 uur nog nageleverd. De 'geleverd'-scan was op 23 juni, ik ga er dus vanuit dat dit nog goedkomt.
Maar is ook dat niet het geval, dan kun je het beste even contact opnemen met de afzender. Niet omdat de fout bij hen ligt natuurlijk, maar zij zijn onze klant en op hun verzoek kunnen wij een onderzoek starten en navraag doen bij de bezorger. Wij proberen jouw pakket dan zo snel mogelijk weer boven water te krijgen.

Lize
E-care Customer Service

JohnLaureijsen

Heeft op 23 juni 2022 om 15:28 geantwoord

Ze lossen niets op. Deze oplossing geeft de chatbot ook. Waardeloze service. Ik had reeds bij de buren navraag gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnLaureijsen