Geboden Oplossing:
Goedemiddag John,
Wat vervelend om te lezen dat jouw zending wel als geleverd is gescand, terwijl je hem nooit ontvangen hebt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Ik zou je willen aanraden je directe buren links en rechts even te checken, omdat bezorgers soms helaas vergeten een briefje achter te laten. Mocht het pakketje daar onverhoopt niet liggen, is er mogelijk een scanfout gemaakt. Het pakket wordt dan in de meeste gevallen binnen 24 uur nog nageleverd. De 'geleverd'-scan was op 23 juni, ik ga er dus vanuit dat dit nog goedkomt.
Maar is ook dat niet het geval, dan kun je het beste even contact opnemen met de afzender. Niet omdat de fout bij hen ligt natuurlijk, maar zij zijn onze klant en op hun verzoek kunnen wij een onderzoek starten en navraag doen bij de bezorger. Wij proberen jouw pakket dan zo snel mogelijk weer boven water te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Lize
E-care Customer Service