Klacht: Pakket niet ontvangen

yannic94 op 17 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 juni een order gedaan bij Freshcotton twv 50 euro. Volgens de toegestuurde track & trace code (3SALPK454042001) zou het pakket bij mijn adres bezorgd moeten zijn maar ik heb niks ontvangen. Ook de buren hebben niks ontvangen en niemand heeft voor het pakket getekend.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket alsnog ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 augustus 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket als afgeleverd gemeld staat terwijl u niks heeft ontvangen. We hebben wel uw juiste adresgegevens dus daar ligt het probleem niet. Ik wil u vragen dit ook te melden bij de verzender, de verzender is namelijk de partij die hier een onderzoek voor kan starten om erachter te komen waar het dan wel is afgeleverd.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door