Klacht: Pakket niet geleverdgevonden

Annelieke-richard1 op 10 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een briefje in de brievenbus gevonden dat ons pakketje achter de container zou liggen. Er lag niks.. Track en Trace gaan bekijken, hier bleek ons pakketje te zijn geleverd, de handtekening van ontvangst is duidelijk fout en vervalst (hoe kan er gegekend zijn als we beide werken zinljn!?)

Gewenste Oplossing:

Graag het pakketje vergoed of vervangen voor mijn bestelde product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2018 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd zeg! Ik snap natuurlijk dat u baalt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Aangezien u uw zending niet heeft ontvangen, maar dit wel is aangegeven wil ik graag dat we een onderzoek gaan opstarten naar waar de zending dan wel is afgeleverd of gebleven. Dit onderzoek mogen wij echter alleen opstarten in opdracht van de opdrachtgever van het pakket, de verzender. Ik wil u dan ook vragen hier melding van te doen bij de verzender. Zodra zij contact met ons opnemen, kunnen wij aan de slag!

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door