Klacht: Pakket niet geleverd

Mevr Roest op 09 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track en tracé van wehkamp zou ik mijn pakket 5 juli tussen 6 uur s’avonds en 9 uur s’avonds ontvangen. Inmiddels is het 7 juli en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ondertussen zie ik onder de knop toon details dat mijn pakket al twee keer heeft overnacht???
Kunt u mij uitleggen hoe dit zit? Ik heb inmiddels wehkamp op de hoogte gebracht, zij gaan er vanuit dat hun pakketten de volgende dag geleverde worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als vanavond mijn pakket nog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 juli 2018 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Roest,

Bedankt voor uw bericht.

Met dit pakket heeft zich de buitengewoon ongelukkige omstandigheid voorgedaan dat de bezorger zijn ronde vanwege een overmachtssituatie niet kon afmaken. Mijn excuses voor het ongemak. Overigens betrof dit twee verschillende bezorger. Goed dat u dit ook aan Wehkamp heeft vermeld. Op verzoek van Wehkamp zullen wij nader onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Uw pakket wordt vanavond tussen 18:00 en 21:00 uur alsnog bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door