Klacht: Pakket niet gekomen

Baskootstra op 03 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje zou er tussen 3 en 6 smiddags zijn en hij is niet aangekomen

Gewenste Oplossing:

Als het pakket nu nog wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u nog aan het wachten bent op uw pakket. Ik kijk graag met u mee naar uw zending om na te gaan wat hier de reden van is geweest en wanneer u uw zending naar verwachting kan ontvangen. Op uw adres kan ik niet direct een zending terugvinden. Heeft u daarom voor mij het zendingsnummer van de zending waar het om gaat? Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Nikki DHL Parcel (Netherlands) B.V. Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2018 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kootstra,

Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door