Klacht: Pakket niet bezorgd terwijl er staat ontvanger was niet thuis

op 30 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou een pakket zaterdag 28 03 2020 tussen 11:00 en 15:00 uur bezorgd worden maar is niet gebeurd en dan word er nog gelogen over dat ontvanger niet thuis is. Belachelijk DHL!!! Doe wat aan jullie achterlijke bezorgers.

Niet tevreden dus. Want krijg het pakketje niet vandaag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 maart 2020 om 11:47 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat onze CityHub Manager de bezorging van uw pakket heeft uitgesteld, omdat het kantoorpand waaraan het was gericht gesloten zou zijn. Dit is begrijpelijk, aangezien in deze tijd natuurlijk veel bedrijven hun deuren hebben gesloten. Wij doen ons uiterste best de bezorging dsesalniettemin zoveel mogelijk doorgang te doen vinden.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 01 april 2020 om 18:28 geantwoord

Ik was gewoon aanwezig in het pand. Als ik het niet kon ontvangen had ik een andere datum aangegeven. Zodra ik niets aangeef kan het pakket gewoon afgeleverd worden. De tijd die ik heb verloren is te kostbaar. Ik had de tijd gereserveerd speciaal voor het ontvangen van het pakketje.
Dus totaal niet tevreden met de oplossing. Ik heb het zelf moeten oplossen door ergens anders te laten bezorgen en weer tijd vrij te maken om het op te halen.

Alle klachten die gemeld zijn door .nvt