Klacht: PAKKET NIET BEZORGD

anjaquix op 23 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reden pakket niet bezorgd omdat de bezorger het adres niet kon vinden??? iedere andere reden was ok geweest maar dit smoesje kan echt niet in 2021.
wie heeft geen beschikking over een navgatiesysteem tegenwoordig??
(Het betreft ook nog een grote doorgaande straat)
Belachelijk

Gewenste Oplossing:

als betreffende hierop gewezen wordt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Het spijt me om te horen dat de bezorging vaker niet correct is verlopen. Wat hier verkeerd ga durf ik zo niet te zeggen, maar ik wil dit wel graag even voor u nakijken. Zou u mij daarom 2 a 3 zendingsnummer willen doorgeven waarbij de bezorging op deze manier was verlopen? Dan kan ik direct nagaan of het bijvoorbeeld steeds om dezelfde bezorger gaat. Het is slim om dit te benadrukken in een klacht. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel e-Care

Reactie van de melder van de klacht anjaquix

3 jaren geleden - Het betreft zending 3SLDL3002081779 Ik wil graag weten wanneer bezorging wel plaatsvindt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2021 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan helaas niet precies zien wat er mis is gegaan Er zou informatie missen op het label of een andere fout met het label zich hebben voorgedaan. Helaas is deze retourzending definitief. Neem alstublieft contact op met de afzender om uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd te krijgen of uw aankoopbedrag terug te krijgen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vrendelijke groet,

Selena
DHL Parcel E-care

anjaquix

Heeft op 23 juli 2021 om 15:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Fout van dhl, maar ik moet er zelf achteraan.
Lekker makkelijk

Alle klachten die gemeld zijn door anjaquix