Klacht: Pakket niet bezorgd

Veronica Hagelen op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket staat als geleverd op de website en wij hebben het niet onvangen. Klantenservice wil niets doen allen onderzoek starten. Het is een verassing voor onze dochter dat morgen 18 wordt. Shame on you DHL!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Pakket morgen voor 10 uur s'ochtends alsnog bezorgd attentie voor onze dochter

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u het pakket niet heeft ontvangen.

Graag ontvang ik het zendingsnummer van het pakket, zodat dit nagekeken kan worden. Onze zendingsnummers beginnen met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Veronica Hagelen