Klacht: Pakket niet bezorgd

utrecht_030 op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb iets besteld bij fonq en het zou zaterdag tussen 11uur en 15uur bezorgd worden. Heb tot nu toe niets gehad 21:23. je verwacht van een bezorg service tog wel dat het uberhaupt wel nog op de zelfde dag het bezorgen en niet als een excuus gebruiken want, als je als melding krijgt ”Tijdelijke overmacht” en als je op internet kijkt en dit blijkt wel vaak voor te komen is dit behoorlijk slecht voor een Pakket service!.

Gewenste Oplossing:

dan hoop ik maar dat er nog mensen op zondag werken die het kunnen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we z.s.m. bij u kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door