Klacht: Pakket niet afgeleverd

Wjm janssen op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou tussen16.00 en 18.00 mijn pakket 20 kilo hondevoer worden gebracht.Ik heb thuisgezeten en tot mijn verbazing kreeg ik om 17.15 een melding dat ik niet thuis was en mijn pakket naar een dhl servicepunt wordt gebracht.Daar zou ik het dan vandaag 23nov moeten ophalen.Dit is niet de eerste keer maar bezorgers v Dhl komen gewoon niet aan deur terwijl je gewoon thuis bent.Nu moet ik gaan sjouwen met 20 kilo hondenvoer echt bizar.

Dat ze het alsnog bezorgen lijkt me,ik heb er nml ook voor betaald.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen mevrouw Janssen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel naar dat u te maken kreeg met een onterechte niet thuis melding. Deze bezorging kijken we graag voor u na. Overigens is het op de bezorgdag meestal mogelijk om via een wijziging alsnog het pakket aan huis te laten leveren , de volgende dag. Voor verdere informatie ontvang ik graag uw zendingsnummer met postcode en huisnummer. Voor het structurele probleem graag ook zendingsnummers van pakketten met hetzelfde probleem. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Wjm janssen

1 week geleden - Nooit meer DHL!!

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 11:09 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij dit niet ontvangen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Wjm janssen