Klacht: Pakket neer gezet in ontvangsthal(voor iedereen toegangelijk) en niet gebeld of kontakt gezocht!!!!

F.J. van de Griek op 13 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bewoonster uit mijn appartementen complex zag zojuist dat mijn pakket van Nespresso zonder te bellen of wat dan ook neer gezet werd in de ontvangsthal!!!!.IEDEREEN KAN HIER NAAR BINNEN TOE..Zij heeft mij gewaarschuwd!!!Waarde pakket €250 .Tijd13.30 ong.
OOK GEEN BERICHT GEKREGEN DAT HET ONDERWEG WAS OF AFGELEVERD.
NIET TE TOLEREN MEDEWERKERS DIE DIT DOEN.
Mvg F.J.van de Griek

Gewenste Oplossing:

Is opgelost.Chauffeur voldoet niet aan fatsoensnorm??
Is aan jullie om dit te regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw zending op deze manier is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling. De klacht zet ik dan ook graag door. Mag ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket? Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht F.J. van de Griek

1 jaar geleden - Nooit een zendingsnr of ontvangstnr gekregen.Koffiemach.telefonisch besteld bij Nespresso en die hebben de verzending geregeld!!! Er is allen gezegd ,Morgen ontvangt U de bestelling! Wel ontvangen.MAAR DUS NIET OP DE HOOGTE GEBRACHT VAN AFLEVERING????

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen mijnheer Van De Griek, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Om een klacht over een onbeheerd achtergelaten pakket te kunnen indienen , is een zendingsnummer nodig. Zo kunnen we de bewuste chauffeur achterhalen om aan te spreken op een niet correcte manier van werken. Een zendingsnummer is op te vragen bij de afzender of te vinden onder de barcode op het pakketlabel. Graag ontvang ik alsnog dit nummer om u verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2023 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door F.J. van de Griek