Klacht: Pakket naar binnen “GEGOOID”

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is uiteraard absoluut niet de bedoeling dat pakketten naar binnen worden gegooid. Mijn excuses voor deze bezorging.

Aan de hand van uw adresgegevens ben ik nagegaan welke bezorger dit was. Uw klacht heb ik doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger. De bezorger wordt hier dus zondermeer op aangesproken. Ik vertrouw er dan ook op dat dit niet opnieuw gebeurt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Priscillawindt