Klacht is niet door DHL opgelost. Tijd en Bpost hebben het opgelost. Men blijft doorgaan over het zendingsnummer dat ik notabene aan DHL zou moeten verstrekken. 12 uur na verzending is DHL al niet meer in staat het door henzelf verstrekte nummer naar boven te halen. Zacht gezegd vreemd... DHL heeft het nummer nodig om de klacht op te lossen. Wellicht handiger deze in het vervolg langer te bewaren. Deze verantwoording niet uitsluitend bij de verzender, ontvanger of derde partij neer te leggen. U heeft het verstrekt, het is uw systeem van opvolging, uw verantwoording. Maar eens gaan we het niet worden. Vanuit DHL wordt deze klacht gezien als opgelost. Vanuit mijn gezichtspunt totaal niet. Omdat er steeds voorbij wordt gegaan aan de aard van de klacht. Dat is namelijk niet uitsluitend of het pakketje wel of niet is ontvangen, maar de wijze waarop én de hele gang van zaken van het behandelen van de klacht. Een daarvan is dat IK DHL aan hun EIGEN verzendcode moet helpen omdat DHL dat niet meer terug kan halen ondanks dat er over voldoende informatie wordt beschikt zoals naam, adres etc...
Er wordt afgeschoven naar de derde partij ( Bpost ) en de ontvanger.
Maar dit is al menig maal gezegd, doch antwoord blijft ten allertijde uit.
Kort gezegd, ontevreden over deze afhandeling !