Klacht: Pakket lag in onze vuilnisbak

op 11 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet te gelovenšŸ˜” Vrijdag vond ik een pakket in onze vuilnisbak. De bezorger had geen briefje in onze brievenbus gedaan. Dit is te gek voor woorden. Er was nota bene een bericht gestuurd, dat ons adres niet te vinden was. Dit is zo bizar. Heel jammer

Gewenste Oplossing:

Normale bezorging, excuses en in dit geval dan in ieder geval een briefje: we hebben uw pakket in uw vuilnisbak laten vallen, want die is nog behoorlijk groot. Zeker geen nepnieuws sturen, dat ons adres niet te vinden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met de bezorging! Dit is absoluut niet de bedoeling. Graag ontvang ik het juiste tracktrace-nummer zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden. Mijn excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2019 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Wk74