Klacht: Pakket kwijtniet geleverd

op 24 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket op 25 Januari 2020 afgegeven bij een DHL servicepunt.
Tot 31 Januari 2020 heb ik alle updates kunnen volgen, momenteel (22 februari 2020) staat er dat het pakket is overgedragen aan een locale bezorgdienst met een bijgaande link. Als ik de link open en mijn zendingsnummer invoer word deze niet herkend…
Waar is mijn pakket???

Gewenste Oplossing:

Als het alsnog bezorgd word of mijn verzendkosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 februari 2020 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u nog geen vordering ziet in uw internationale zending. Ik heb uw zending erbij gezocht en zie in ons systeem dat u inmiddels ook contact met DHL heeft gehad via e-mail. Uw pakket is inmiddels aangekomen in Israel en ligt op dit moment bij de douane. Zodra het pakket daar goedgekeurd wordt gaat deze door naar de ontvanger van uw pakket.

Mocht u verder nog vragen hebben kan u contact opnemen met onze klantenservice via https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door rickvervoorn