Geboden Oplossing:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Uw opmerkingen over de bereikbaarheid van onze klantenservice verbazen mij. Wij zijn op doordeweekse dagen van 8:00 uur tot 19:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 14:00 uur telefonisch bereikbaar. Het telefoonnummer staat gewoon op onze website, dhlparcel.nl. Klik daar rechtsboven op Support en u ziet de contactgegevens, waaronder het telefoonnummer. Afhankelijk van uw scherm moet u mogelijk een stukje naar beneden scrollen.
Op diezelfde pagina ziet u ook het formulier waarmee u ons een e-mail kunt sturen. Wij reageren dan in de regel binnen 1 werkdag. Ik heb gekeken of wij een e-mail hebben gekregen van het e-mailadres dat u bij uw klacht heeft doorgegeven, maar dit is niet het geval. Mocht u vanaf een ander e-mailadres hebben gemaild en is dit langer dan een werkdag geleden, dan heeft u hier inmiddels reactie op gehad.
Uiteraard kunt u ons ook via Twitter contacteren, maar gezien de zojuist genoemde andere contactopties is dat geenszins een vereiste om contact met ons op te nemen. Als u als via Twitter contact met ons heeft gehad, ga ik ervan uit dan ons webcareteam u inmiddels heeft geholpen.
Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Zoals aangegeven vindt u de verschillende contactopties op onze website dhlparcel.nl via het kopje Support.
Ik attendeer u er ten slotte nog op dat u, mocht een pakket zoek lijken te zijn, beter contact op kunt nemen met de afzender. De afzender is namelijk altijd uw aanspreekpunt en naar u toe verantwoordelijk. Mocht er bij ons iets fout zijn gegaan, dan kan de afzender dat altijd bij ons aankaarten en om een onderzoek vragen, zodat u uw pakklet alsnog zo snel mogelijk ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Harald
Webcare DHL Parcel