Klacht: pakket is niet bezorgd voor de zoveelste keer

op 24 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is niet bezorgd op afhaalpunt(was gesloten )stond niet op de site
pakket zou retour afzenders komen
nooit aangekomen bij afzender
vergoeding €3.70 op basis van gewicht en niet naar waarde
zoals ze aangeven om de pakket vervoerders te beschermen
maar wie beschermd mij?????
dit is nu het 4e pakket was verdwenen is van mij
ik blijf met een schadepost zitten(4 pakketten samen ongeveer €75)

Gewenste Oplossing:

vergoeding naar waarde en niet na gewicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juni 2021 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juni 2021 om 15:27 geantwoord

Verscchuilen achter een regeltje die hen bescherm tegen fraude , maar wie beschermt mij?

Alle klachten die gemeld zijn door FRANS DEKKERS