Klacht: Pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender.

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender er is niemand geweest er hing een briefje en ik heb niks vernomen en heb dit pakket vandaag nodig

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket netjes bezorgd krijg en een extra voor deze associsale fout

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van de Ven,

Bedankt voor uw bericht.

Uw zending van Wehkamp is geannuleerd. Als u dit niet zelf heeft gedaan, dan is dit vanuit Wehkamp geregeld. Ik adviseer u hierover navraag te doen bij Wehkamp.

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen aan ons? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door okkevdven