Klacht: Pakket gewoon achter gelaten

Mevr Belga op 08 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot onze grote verbazing kwamen wij vandaag thuis en stond er een groot pakket rechtop tegen de voordeur.
Heeft de bezorger dit dus gewoon maar achter gelaten, terwijl er niemand thuis was.
Wij hebben dit op de camera staan en vinden het onbeschoft dat je gewoon een pakket dumpt als het ware.
Voor hetzelfde geld had iemand anders het opgepakt en er mee weg gelopen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou wel graag hebben dat dit soort dingen in de toekomst niet meer voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Goed dat u hierover contact met ons opneemt! Het is zeker niet de bedoeling dat chauffeurs pakketten zonder toestemming onbeheerd achterlaten. Ik heb op uw adres naar de zending gezocht, maar ik kan geen zending vinden die vandaag is afgeleverd. Heeft u voor mij het zendingsnummer waar het om gaat? Dan kan ik de klacht voor u doorzetten naar de leidinggevende van de chauffeur. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Eline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Mevr Belga

4 jaren geleden - Hallo Eline, ja dat heb ik, 1138110564 Bedankt voor de terugkoppeling. Met vr.gr. Ellen Belga

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Helaas kan ik geen zending vinden met code 1138110564. Staat er onder uw barcode een 3S, JVGL, JJD, CY code? Zou u kunnen nakijken of er misschien een cijfer mist/afwijkt? We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 september 2020 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Eline
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Belga