Klacht: Pakket blijft onderweg?

Suwouw op 27 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 5 dagen op mijn pakket. Ik heb gekozen voor een servicepunt in de buurt, maar volgens de track trace wordt hij bij een ander punt afgeleverd. In de status is hij al twee dagen onderweg met de chauffeur en gaat tussentijds retour naar het sorteercentrum. Het is ook nog eens een verjaaardagscadeau wat dus helaas nu veel te laat is. Ongelofelijk dat dit kan gebeuren!

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket heel snel bij het juiste servicepunt of mijn huisadres wordt afgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen. Wat vervelend dat uw zending niet is geleverd bij het ServicePoint. Ik kijk graag met u mee wat hier mis gaat, en om te zien waar uw zending zich bevindt. Kunt u hiervoor uw zendingsnummer toesturen? Alvast bedankt, Emiel Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Suwouw

2 jaren geleden - Hi Emiel, Dat is 3SMPK3785274201. De verzender heeft Shoeby Hoofddorp Almkerkplein opgegeven terwijl het nu naar Servicepunt Tim en Marvin al sinds woensdaf onderweg is. Hoor graag hoe dit zsm kan worden opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 oktober 2020 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal goed ging met uw zending. Er bleek sprake te zijn van overmacht, maar dit lijkt gelukkig te zijn hersteld. Ook zie ik dat het pakket uiteindelijk toch op het service punt is geleverd en dat u het pakket hier ook heeft afgehaald.
Ik wens u veel plezier met uw pakket!

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Roos
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Suwouw