Klacht: Pakket bij het verkeerde adres afgeleverd

frgirfaan op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de TWEEDE keer is mijn pakketje op het verkeerde adres afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketjes gewoon op tijd en op het juiste adres leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat uw pakketten niet op het juiste adres worden afgeleverd, heeft u misschien informatie waar deze geleverd worden? Ik kan dit dan bespreekbaar maken met de leidinggevende van de chauffeur en dan kunnen we dit hopelijk in de toekomst vermijden en zullen alle pakketten weer bij u aankomen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door