Klacht: Pakket bezorgd, maar waar? Waar is mijn pakket?

op 15 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger zegt dat het op het juiste adres bezorgd is, niet dus.
Diverse huizen en zelfs straten afgeweest om te vragen if het pakket daar bezorgd is… nergens te vinden.
En dit is dus niet de 1e keer bij dhl , flutbedrijf…

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket in handen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht tonno

4 weken geleden - Pakket is terecht. Bezorger heeft een bril nodig, is afgegeven op nr 25 Ipv 35.... Totaal 15 huizen langs geweest om navraag te doen en hoorde toen veel klachten over DHL. Flutbedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 november 2019 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Gelukkig is het pakket inmiddels terecht. Inderdaad wel vervelend dat het niet duidelijk vermeld was waar het pakket daadwerkelijk lag. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
Nikki
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door tonno