Klacht: Pakket bezorgd maar niet ontvangen vervolg

op 26 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Marlijn,

Je had net gereageerd op mijn vorige bericht op deze website (pakket bezorgd maar niet ontvangen, 21 maart 2020). Ik zie dat ik de verkeerde tracking code heb doorgegeven, typfoutje! Het is namelijk: 3SWLT0002467799
Kun je mij nu wel verder helpen? Ik wist niet hoe ik kon reageren op je vorige bericht, vandaar dat ik het opnieuw doe. Excuses voor het ongemak.

Ik hoor heel graag

Gewenste Oplossing:

pakket wel ontvangen of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 maart 2020 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en kan helaas niet zien wat er fout is gegaan. Het pakket lijkt namelijk gewoon te zijn afgeleverd. Wanneer u niets heeft ontvangen, wil ik u vragen dit bij de afzender te melden. De afzender kan dan namelijk een onderzoek voor u opstarten.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 maart 2020 om 13:50 geantwoord

Dus omdat er iets mis is gegaan met de verzending van DHL, die markeren het als afgeleverd zonder briefje of iets in de brievenbus. Moet ik als klant hier zélf achteraan gaan en een onderzoek zien te starten bij de afzender. Bijzonder en weinig klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwilmijnpakket2020vervolg