Klacht: Pakket bezorgd maar niet ontvangen

op 25 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij SHEIN, deze zou op 21 maart 2020 bezorgd zijn echter heb ik niks ontvangen. Ook geen briefje in mijn brievenbus, helemaal niks. Ik heb mijn buren al gevraagd, maar niemand heeft mijn pakket in ontvangst genomen.
Juiste nummers zijn:

Trackingnummer is: 3SWLT0002467799
Zendingsnummer: GSHM6X000000NV5

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of mijn pakket wél ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 maart 2020 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u uw pakket van SHEIN nog niet heeft ontvangen, dit terwijl er wel aangegeven zou staan dat dit bezorgd is.

Alleen is het zendingsnummer: 3SWKT0002467799 bij ons niet bekend.
Weet u zeker dat dit het correcte nummer is? Dan adviseer ik u contact op te nemen met SHEIN. Stuur ons anders vooral het correcte nummer op, of de link waarin u kun zien dat het bezorgd zou zijn.

Vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 25 maart 2020 om 13:35 geantwoord

Hallo Marlijn,

dank voor je reactie. De juiste nummers zijn:
Juiste nummers zijn:

Trackingnummer is: 3SWLT0002467799
Zendingsnummer: GSHM6X000000NV5

Kun je mij zo verder helpen?

Groetjes,

Alle klachten die gemeld zijn door Ikwilmijnpakket2020