Klacht: Pakket

Gaiza op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is fucking 2e keer dat jullie mijn pakket niet bellen om te ontvangen eerste keer bij buren gelaten 2e keer terug verzonden doe jullie werk goed of doe het niet

Gewenste Oplossing:

Doe jullie werk luie gedoe

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat het nu al twee keer verkeerd is gelopen tijdens de bezorging van uw pakket. Logisch dat u hier flink van baalt. Ik zou daarom graag beide situaties even voor u willen nalopen. Wilt u mij hierom de zendingsnummers van beide situaties doorgeven? Zo kan ik o.a. nagaan of het gaat om dezelfde bezorger of dat er andere overeenkomsten zijn. Het is slim om dit te benadrukken in een klacht. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Gaiza