Klacht: pakket

op 19 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 keer dat ik bij dhl iets laat leveren bij mij thuis en weer dat verkeerd gaat en dan betaal ik 4.99 voor om dat bij ontvangst levering moet dan krijg ik dat mij pakket 2 dagen langer duurt dan normaal

als pakket binnen is en die verzend kosten van 4.99 af is en dat ze de mensen onslaan wie fout maak

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 april 2019 om 11:25 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Bij deze zending heeft zich helaas een sorteerfout voorgedaan. Daarom moet u rekening houden met 1 tot 2 werkdagen vertraging. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij kunnen en mogen u de verzendkosten helaas niet terugbetalen. Deze heeft u namelijk niet aan ons betaald, dus restitutie door ons aan u is rechtens niet mogelijk. Uw verzoek tot restitutie van de verzendkosten kunt u alleen richten tot de partij aan wie u de verzendkosten heeft betaald, namelijk de verzender van uw pakket.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door kkdhl