Klacht: pakket

op 14 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakker is automatisch naar deze beschrijving gegaan,
Pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender,dit is zeer vervelend want hiervoor moest ik wel thuis blijven, maar de fatuur staat wel klaar zonder dat ik me pakketjes heb.

Gewenste Oplossing:

wanneer me pakketje op de afgesproken tijd binnenkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2019 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wij mochten uw Wehkamp-pakketten niet bezorgen omdat uw bestellingen zijn geannuleerd. Mocht u deze annuleringen niet zelf hebben gedaan, vraagt u dan bij Wehkamp na wat de reden hiervan is.

Als vervoersbedrijf voeren wij slechts de opdracht uit zoals wij die van Wehkamp ontvangen en voor uw pakketten kregen wij door dat deze vanwege annulering retour naar de afzender moesten. Voor meer informatie en de verdere afhandeling moet ik u verwijzen naar Wehkamp. Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door xavierav