Klacht: Pakket 10km verderop geleverd

Pacem op 17 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou in de buurt afgeleverd worden bij een pakketautomaat.
DHL zegt dat er een storing was. en heeft het op een service punt geleverd. Dit is gegaan naar DHL parcel Alkmaar. Terwijl er in de buurt voldoende andere punten zijn waar het gebracht had kunnen worden.
Nu ligt het 10km verderop.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor de tijd en benzinekosten voor het ophalen van het pakket.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad onhandig zeg. Het kan zo zijn dat dit op dat moment de enige mogelijkheid was. Soms zitten andere locaties al aan de maximale capaciteit namelijk. Ik kijk natuurlijk graag met je mee naar de zending zelf! Mag ik de track en trace code van je pakket? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki E-care DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Pacem

3 jaren geleden - De track en tracé is: 3STAL0003359557 Postcode 1813jl 24

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2021 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw pakket opgezocht in het systeem en zie dat het helaas heeft moeten uitwijken naar een ander servicepunt omdat de pakketautomaat vol was. Het pakket wordt in deze gevallen automatisch naar het dichtstbijzijnde servicepunt gestuurd dat beschikbaar is. Helaas was dat in dit geval verder weg dan gewenst, mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Pacem

Heeft op 17 juli 2021 om 14:30 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen compensatie. En er zijn een hele hoop punten tussen het orginele punt en waar nu geleverd. Het is niet eens geprobeerd om het ergens te leveren of de klant te vragen wat die wil. Zeer slechte klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Pacem