Klacht: Pakje wordt niet geleverd

Vliegendhert op 30 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakje afgegeven en de volgende nacht is er brand geweest bij het distributiepunt. Mijn pakje is volgens opgaaf waarschijnlijk niet beschadigd maar waar het is kan niet worden verteld. Inmiddels wacht iemand een week op het pakje en niemand weet iets.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje verzonden hebben of schadevergoeding en dan naar werkelijke waarde en niet een luttel bedrag per kilo.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste heer Terpstra, Bedankt voor uw beicht. Begrijp ik goed dat u de verzender bent van het pakket in kwestie? Heeft u dan het zendingsnummer voor mij? Dan weet ik over welke zending het gaat. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie! Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Harald, Dat wil ik wel geven maar wel in beveiligde omgeving graag. Er is een casenummer maar volgens opgave van DHL is waarschijnlijk is mijn pakje niet beschadigd en ligt het in een ander depot. Maar verdere informatie is er niet. Ik wil graag zekerheid naar mij toe en naar de geadresseerde.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - 3SDFC5587721821

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Vliegendhert

Heeft op 30 juni 2018 om 15:35 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Graag zou ik wat transparantie willen. Van de winkelier waar ik het pakketje heb gebracht hoor ik vandaag dat een op het bewuste depot duizenden misschien wel twintigduizend pakketjes liggen. Graag zou ik horen waar DHL mee bezig is omdat dit voor wat meer begrip zorgt. Als u mij verteld dat alle duizenden pakjes gecontroleerd moeten worden en dan weer opnieuw moeten worden aangeboden heb ik daar vrede mee. Maar nu hoor ik alleen maar sorry we weten niets en wacht maar af.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - In ieders is mijn pakketje voorlopig op manco gezet en kan ik een claimformulier indienen, het stoort mij dat het voorlopig is en geen enkele link in de ontvangen mail werkt en er is geen claimformulier te vinden op de website. Murphy’s LAW lijkt het wel en ondertussen heb ik een boze koper .

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Inmiddels is mijn pakketje op voorlopig manco gezet en kan ik een claimformulier indienen. De link in de toegezonden email werkt niet, ik krijg een oeps op de pagina en bij de FAQ kan ik geen claimformulier vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door