Klacht: Paketten op verkerrde plek

Jacks2013 op 23 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn paketten worden op de grond naast de brievenbus gezet ? Iedereen kan het zo stelen. Of het word in een kapschuur van de buren gezet . Het kan gewoon achter de groene schuifdeur gezet worden ….Broekweg 2 in Ommen ….als men met de neus naar brievenbus staat zit rechts op de hoek een groene schuifdeur…daar.mag het achter Gr Brenda Koersen

Gewenste Oplossing:

Heb ik hierboven beschreven ... sinds die fijne turkse bezorger vanvorig jaar die altijd perfect bezorge ..
Gooien de nieuwe bezorgers het her en der zichtbaar voor iedereen neer

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Een pakket onbeheerd achterlaten is natuurlijk absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Jacks2013

10 maanden geleden - Hallo,ik heb veel besteld en alle paketten lagen in het zicht onder de kapschuur van de buren of ergens buiten ....maar 10 meter rechts van onze brievenbus zit een groene schuifdeur op de hoek van ons huis ....dat is perfect om het daar in te leggen enveilig

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Koersen, Hartelijk bedankt voor uw reactie met de beschrijving van de veilige plek. Helaas kunnen we geen chauffeur aan laten spreken zonder een zendingsnummer. Wilt u de gevraagde gegevens nog doorgeven om de klacht in behandeling te kunnen nemen? Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 november 2022 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Koersen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie,
zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd,
gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.
De contactgegevens vindt u via; https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door Jacks2013