Klacht: Paket bezorgd algemeenhal

dmimi op 10 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhl levert altijd paketjes in het algemeen hal waar onbekende ook bij kunnen. voordeur is niet onder de postvakjes op de grond van algemeen hal. Voor de deur of buren is boven bij de ingang van mijn woning niet thuis dan graag bij de buren met een briefje waar het is bezorgd zo moeilijk is het niet wil je geen papier verspillen doe het digitaal dat kan ook!!! Mail hebben jullie al dus

Gewenste Oplossing:

Oplossing zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw Donmez, Hartelijk bedankt voor uw bericht met de melding dat de bezorging te wensen overlaat. Een pakket mag zeker niet onbeheerd worden achtergelaten met een kans op diefstal of schade. Deze klacht nemen we voor u in behandeling, zodra we een zendingsnummer ontvangen. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Maar is ook te vinden op een pakketlabel onder de barcode. Een mail kan alleen worden gestuurd, indien de afzender uw mailadres heeft verstrekt aan DHL. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht dmimi

1 jaar geleden - Goedemorgen Laura, Dit geld overigens voor al mijn buren, zelfde klacht. CD077889693BE Vriendelijke groet, M. Donmez

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2023 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 17457409. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door dmimi