Klacht: Ontvanger niet thuis

RBerenschot op 17 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij bestellingen die veelal net in het weekend geleverd zouden moeten worden, wordt in de status vaak vermeld dat ‘de ontvanger gesloten is’ terwijl ik de gehele dag gewoon thuis ben om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Ook geen briefje in de brievenbus dat de bezorger geprobeerd heeft het pakketje te bezorgen vandaag!
Heel vervelend als bol.com belooft dat het pakketje de volgende dag geleverd zal worden en je er op zit te wachten!

Gewenste Oplossing:

Als pakketjes gewoon de dag geleverd worden waarop het door verzendbedrijf beloofd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat uw zending niet geleverd kon worden, terwijl u wel gewoon aanwezig was. Ik kijk graag even met u mee naar de zending. Heeft u hiervoor het zendingsnummer van dit pakket voor ons? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Emiel

Reactie van de melder van de klacht RBerenschot

2 jaren geleden - Zendingnummers: 3SDFC5932290162 en 3SQLW158768759 (zouden beiden afgelopen zaterdag geleverd moeten worden)

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor de zendingsnummers. U gaf in uw eerdere bericht aan dat dit vaker voorkomt. Ik zou graag willen weten of dit ook op eerdere zaterdagen is voorgekomen. Heeft u ook daar de zendingsnummers nog van? Ik wil graag uitzoeken waar dit patroon vandaan komt, zodat we op de juiste manier een melding kunnen maken. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Eline DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 oktober 2020 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door RBerenschot