Klacht: Onacceptabel

[email protected] op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat al de hele week met smart te wachten op een pakket die dinsdag zal komen. Kwam maar niet. Kom ik vrijdagavond thuis van werk is mijn pakket met waarde van 50 Euro gewoon voor de deur neer gegooid. Onacceptabel en niet de eerste keer. Ik verwacht een redelijke oplossing. Anders ga ik actie ondernemen.

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat de chauffeur had aangegeven dat afgelopen vrijdag uw buren van nummer 8 getekend zouden hebben voor de zending. Wie het pakket dus precies voor uw deur heeft gezet durf ik niet te zeggen. Ik zal hier iedergeval een melding van maken.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door