Klacht: Nummering huisnr

op 13 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze zaak zit naast u dhl punt, en heeft het zelfde huisnr als Dhl punt, dagelijks word er veelal gevraagd of wij het zijn. Nee hiernaast!!!!
U moet op 96B zijn niet op 96

Wat kunt U hier aan doen????

Gewenste Oplossing:

Duidelijk nr 96B als u verwijst naar uw Dhl punt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 februari 2020 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat er veel mensen langskomen op jullie bedrijsadres omdat zij in de veronderstelling zijn dat jullie een DHL ServicePoint zouden zijn. U wilt dat wij duidelijker aangeven dat het ServicePoint op nummer 96B zou zitten.

Ik heb daarom uiteraard onze website erbij gepakt (https:dhlparcel.nlnlconsumentdhl-servicepoints) om te kijken of dit goed staat aangegeven. Ik heb daarbij alleen een DHL ServicePoint kunnen vinden op de Middenwaard 2 PS. Wellicht zat er eerder een ServicePoint op nummer 96B maar deze staat in elk geval niet meer aangegeven op onze website.

Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust opnieuw contact op.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stomerij96