Klacht: Nog te ontvangen pakket

Jan Davids op 20 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf vrijdag 14 Jan. zitten we te wachten op een pakket. De zending staat in de app nog steeds op bezorgen vrijdag 14 Jan tussen 21:25 en 22:30 uur. En nog steeds is er niets bezorgd en de status in de app niet bijgewerkt. Graag ontvangen wij het pakket zsm. Tevens een onderzoek laten instellen door de verzender.

Gewenste Oplossing:

Het pakket zo snel mogelijk ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag. Bedankt voor uw bericht. Wat balen om te lezen dat het pakket nog steeds niet terecht is en de status hetzelfde blijft. We kijken graag met u mee. Wat is het zendingsnummer? Voor een onderzoek zou u zelf contact moeten opnemen met de afzender. De verzender kan een onderzoek starten bij DHL. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 januari 2022 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Amber
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Davids